Jarkko Kortelainen

Jarkko Kortelainen
Jarkko Kortelainen.Grundare av Utmaningen! Utmaningen använder sig av Fustra SuperStar som är programmet för dig som vill komma i form på endast 30 dagar.

fredag 13 maj 2011

FinalHelg!!!!

Så var vi nästan frammet.....bara 2 ynka dagar kvar.
Utvärderingarna strömmar in och det är fullt av värmande ord och nyttig feedback, TACK allihopa.
Ni ska alla vara otroligt stolta över er själva, ni har kämpat grymt bra. Det har varit fullt av positiv energi på gymmet hela tiden, ni har stöttat och peppat varandra, ni har lärt av varandra och vi har lärt av er. Ni har fått med er verktyg och metoder som håller länge, länge!

Nu blir det inga mer övningar utan fram till Söndag får ni välja fritt bland era favoriter, den som ger mest träningsvärk eller den som tar bäst:)
Ska bli superkul att träffa er på Söndag!!

Här följer lite utvärderingar!

 Hej på er!!

Jag har provat allt i viktminskning,,,ja nästan i alla fall och jag måste säga att detta var bra. Jag mår så himla bra och känner mig piggare. Inte så kul mat, men när det är tidsbegränsat så funkar det. Men träningsprogrammet har varit och kommer att vara guld värd för mig. Det går ju faktiskt att träna en timme om dagen. Speciellt bra är det att man kan träna hemma, men ändå ha träningsvärk!!!Har svårt att komma iväg till gymmet, då min man reser mycket i jobbet och barnen har sina aktiviteter som jag måste vara med på. Träning hemma i like ;)

Funderar på att köra vidare på detta tills skolavslutningen/semestern,....För första gången någonsin, känner jag mig taggad till att faktiskt träna även på sommaren...Ett mycket gott betyg...

Vill inte väga och mäta mig förrän på söndag....har gått lite trögt med träningen och vill inte deppa ihop de sista dagarna,....
Tack för att ni öppnat dörrar åt mig som innebär att jag kan och kommer att träna hemma!!!

Jag startade igång med utmaningen och höll på en vecka.....sedan blev lilltjejen riktigt förkyld och smittade ner resten av familjen också:( då fortsatte jag med kosten några dagar, men när det blev långdraget och jag inte kunde träna på över en vecka efter det så började jag fuska med kosten och blev irriterad över att jag inte kunde träna så då lade jag ner projektet....Attans!

MEN på bara den veckan som jag höll på ordentligt och när jag fortfarande höll bra kost fast utan träningen när vi var sjuka, på bara den korta perioden märkte jag resultat! Helt otroligt! Så även om jag inte fullföljde den här gången så såg jag på den lilla insatsen att det verkligen fungerar! Och tänk då hur resultatet kanske hade blivit:)

Så det gjorde mig laddad och taggad att testa igen! Så nu när jag vet hur jag ska göra och fått så mycket bra tips och övningar genom bloggen så kommer jag testa igen (och då ska minsann inga sockerbomber få attackera på 30dagar:) och inte heller lika ofta resten av året:)

Så trots att jag inte fullföljde utmaningen den här gången så har jag fått massor av inspiration att utmana mig själv vid en annan tidpunkt och att även tänka "fustrasätt" i vardagen!

Tack för inspirationen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar