Jarkko Kortelainen

Jarkko Kortelainen
Jarkko Kortelainen.Grundare av Utmaningen! Utmaningen använder sig av Fustra SuperStar som är programmet för dig som vill komma i form på endast 30 dagar.

onsdag 11 maj 2011

Dream BIG!!!

Feedback har börjat strömma in och den här tjejen är en som gjorde just dröm till verklighet!
STORT Tack för din feedback, det är en riktig energikick att träffa dig och alla andra på gymmet:)

Hej Betina!
Här kommer mina nya bilder man fattar inte att det är sant helt sjukt. Ni har verkligen räddat mitt liv ska ni veta:) vill verkligen sprida erat träningskoncept till alla jag känner. Detta kommer jag verkligen att fortsätta med även efter nästa söndag. Min nya vikt är -- & mitt midjemått är -- cm är otroligt nöjd med mig själv och det är oerhört peppande när alla säger att det syns att jag mår så bra. tack ännu en gång. Massa med kramar från mig!

Fortsätt skicka feedback och vi hoppas att vi träffar de flesta av er på Söndag!

Ny övning, dags att byta nummer 6 till ben och arm lyft!
Utgångsposition! Tänk på att pressa ner svanken, raka armar och ben!

Slutposition!
Tänk på att hålla svanken nere, andas in på vägen ner, 4/4 tempo. Vill ni göra den mer avancerad sänk båda armarna och båda benen samtidigt MEN tänk på att ryggen alltid ska hållas ner mot underlaget!

Ta i ordentligt nu det sista:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar